Conform OUG nr. 140/2021 privind vânzarea de bunuri și garanțiile asociate acestora, produsele comercializate de Creative Wizards SRL – CW Gear beneficiază de următoarele termene de garanție:
Această durată este acceptată explicit de cumpărător prin acceptarea Termenilor și Condițiilor la momentul achiziției.
Garanția acoperă doar defectele de conformitate, respectiv defecțiuni care nu rezultă din uzură normală, utilizare improprie, manipulare incorectă sau intervenții neautorizate.
Produsele vândute către profesioniști beneficiază de următoarele termene contractuale:
Produsele second-hand (SH) beneficiază de 15 zile garanție contractuală, începând de la data recepției produsului.
Excluderi specifice profesioniștilor:
Garanția nu se aplică dacă există intervenții neautorizate asupra produsului.
Garanția nu acoperă deteriorările mecanice sau utilizarea în condiții improprii.
Acumulatorii (bateriile) sunt excluși de la garanție, fiind considerați consumabile.
Pentru aparate foto SH cu peste 10.000 de declanșări de la momentul achiziției, garanția nu se aplică, fiind considerate produse cu uzură avansată.
Conform OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor:
Consumatorii (persoane fizice) pot returna produsele în 14 zile calendaristice de la recepție, fără a invoca un motiv.
Persoanele juridice nu beneficiază de drept legal de retur, decât dacă este prevăzut contractual.
Returnarea este acceptată doar dacă produsul este în aceeași stare în care a fost livrat, fără semne de uzură suplimentară.
Costurile de transport pentru retur sunt suportate de cumpărător, cu excepția cazurilor în care produsul prezintă defecte acoperite de garanție.
Pentru a beneficia de garanție, clientul trebuie să prezinte:
Produsul în cauza
Factura sau bonul fiscal
O descriere detaliată a defectului
În lipsa documentelor de mai sus, Creative Wizards SRL / CW Gear nu poate asigura service-ul gratuit.
Excluderi de la garanție
Garanția NU se aplică în următoarele situații:
Modificări aduse produsului fără acordul scris al vânzătorului
Intervenții, reparații sau înlocuiri realizate în afara centrelor autorizate
Uzură (ex.: peste 100 cadre suplimentare față de momentul achiziției la aparate foto SH)
Defecte fizice cauzate de șocuri mecanice sau termice:
lovituri
sparturi
crăpături
arsuri
deformări
Etichete și sigilii deteriorate sau modificate
Pătrunderea de lichide, praf, nisip sau corpuri străine în produs
Deteriorări din cauza transportului necorespunzător efectuat de client
Pentru returnare sau trimitere în service, produsul trebuie:
Să fie în aceeași stare în care a fost livrat
Să fie trimis în ambalajul original, cu toate accesoriile și documentele
Să fie ambalat suplimentar (folie, cutie de protecție) pentru a evita deteriorările la transport
Să conțină în colet bonul fiscal sau copia facturii
Nu se aplică etichete, autocolante sau scris pe cutia originală a produsului.
Clientul este responsabil pentru deteriorările apărute din cauza ambalării necorespunzătoare.